Avatar billede nexion Nybegynder
22. september 2004 - 15:42 Der er 2 kommentarer

Glemmer indstillinger ved PC-genstart?

Jeg er ikk specielt skarp på det her punkt, men jeg skal formulere mig så godt jeg kan.

Har lige fået bredbånd (TDC), og skulle installere det på et par computere i et lokalt trådløst netværk. Det hele går (overraskende) godt, og virker faktisk.
Da jeg næste dag vil logge på sker der imidlertid intet, og dog.. Hvis jeg logger på routeren og kører en wizard - uden at ændre nogle indstillinger - virker det fint igen. Hvordan kan det være?

Det skal tilføjes, at når jeg først har været inde på routeren og applied hvilken som helst indstilling, kan jeg ikke igen logge på den. Routeren er en D-Link DI-614+.

Er på helt bar bund her. Håber nogle kan hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede kenp Novice
22. september 2004 - 21:29 #1
luk dette spørgsmål igen du må kun have 1 spøgsmål som er identtisk med andre du har åbne af gangen.
Avatar billede eurotic Nybegynder
23. september 2004 - 09:49 #2
Lav en firmware opdatering og prøv så igen. Det afhjælper 80% af alle med bl.a disse fejl. :)