Avatar billede pgm Nybegynder
04. marts 2001 - 17:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

15\" kfc skærm brændt sammen...

Jeg har en KFC 15\" cromaclear skærm, som er brændt sammen.
Fejlen er fundet det er en IC\'er på pladsen U501 på printet i selve skærmen som er brændt. nogen som hved hvad det er for en ic\'er (kan ikke læse hvad der står på den, da ic\'en er flekket)?

/ Pelle G
Avatar billede blood Nybegynder
04. marts 2001 - 17:07 #1
Det kan for det meste ikke betale sig at lave en skærm
Så mit forslag er at købe en ny!
Avatar billede chrlyck Nybegynder
04. marts 2001 - 17:08 #2
Samme her!
Avatar billede pgm Nybegynder
04. marts 2001 - 17:15 #3
det kan betale sig når man ikke har de 1300,- som en ny koster og da en ny IC\'er nok ikke vil koste det helt vilde iforhold til en ny skærm.
Avatar billede blood Nybegynder
04. marts 2001 - 17:20 #4
pgm

Det kommer helt and på hvad det er for en IC der er brændt sammen!
Hvis man køber en skærm i dele for selv at samle den kommer den til at koste mellem 5-20 tusen at lave :-)
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. marts 2001 - 17:51 #5
pgm >>>

Skal du have et tilbud på en 17\" Scott med TCO99 godkendelse ?
Avatar billede lnk Nybegynder
04. marts 2001 - 18:01 #6
Hmmm, hvor gammel er skærmen? Min 17 KFC cromaClear er lige gået til så den skal sendes til fabrikken. Der er jo 3 års fabriksgaranti.
Avatar billede pgm Nybegynder
04. marts 2001 - 18:14 #7
Morpheus,

ang. 17\" Scott...
Jo tak hvad skal du have forden? (pgm@swim.dk)

Ink,:
Der er kun 1 års på min... og den er et par år gammel nu.
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. marts 2001 - 21:00 #8
pgm >>

Mine grossists hjemmeside er desværre gået ned...

Jeg skriver til dig imorgen