Avatar billede klokmose Nybegynder
21. september 2004 - 20:08 Der er 4 kommentarer

Internet speed op?? kan man det?

Hej experter!
Jeg har en Cybercity ADSL 2Mb forbindelse og er i nætværk med 2 andre computere.. jeg syntes ikke mit internet køre optimalt.. kan man gøre noget, hvor man IKKE skal pille ved routeren??

Klokmose
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
21. september 2004 - 20:13 #1
ved du hvad der bliver lavet på de andre 2 pc'er i netværket?
Avatar billede tripwire Nybegynder
21. september 2004 - 20:19 #2
Hvad mener du med optimalt? snakker vi download hastighed? surfing? ... men ja, sluk for de to andre pc'er og se om det hjælper. Og er problemet også på de andre pc'er?
Avatar billede klokmose Nybegynder
21. september 2004 - 20:36 #3
de er for det meste slukket. jeg køre fra en trådløs netværkshub med lan i, til en router...
jeg syntes ik f.eks. mit downloading eller min latency i counter strike er så go!

jeg mener bare hvis man kan få et program eller noget, til at rette nogle reg. keys så den er sat ordenligt...(havde noget spyware-lort på, på et tidspunkt)
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
11. februar 2013 - 05:45 #4
Så hvis du har internetforbindelse hastighed problemer med det trådløse forsøge med følgende trin,
1.) Nulstil den trådløse router ved at bruge afbryderknappen på det eller ved at frakoble den og tilslutte den igen
2.) Placer den trådløse router i en ideel beliggenhed. Jo højere den er, jo bedre, men ikke sætte den i nærheden af metalgenstande.
3.) Kom så tæt som muligt på routeren med den enhed, du forsøger at oprette forbindelse.
4.) Hold routeren og din enhed, der tilsluttes væk fra andre elektronik. Du bør især holde sig væk fra telefoner, faxmaskiner og mikrobølgeovn. etc.,
5.) Juster Wifi antenne, hvis det har en.
6.) Skift routerens kanal, især hvis andre trådløse routere nearby.Following disse trin vil give dig en stabil internetforbindelse og også øget hastighed i forbindelse. Du kan tjekke din internet hastighed fra www.ScanMySpeed.Com før og efter at have fulgt disse trin.