Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
21. september 2004 - 19:16 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

Bedste webhotel

Jeg har skiftet webhotel 3 gange, og har hver gang været meget naiv og positivt indstillet.

Nu vil jeg gerne finde noget seriøst, og max prisen skal være 300 pr. måned.

Udbyderne skal tilbyde mig PHP4, mindst 100MB plads, e-mailadresse, MySQL database og helst: Ubegrænset trafik, ubegrænset e-mailalias, webmail, ubegrænset MySQL database (plads). Desuden går jeg mest ind for at der er tlf support!

Det er de vigtigste grundpiller!

Hvad kan i foreslå?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
21. september 2004 - 19:16 #1
Har kigget lidt på www.wannafind.dk - er de gode ?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 19:52 #2
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 19:58 #3
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
21. september 2004 - 20:03 #4
har haft b-one, det var absolut ikke tilfredsstillende, i min situation.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 20:06 #5
oki .. Zitechnet.dk Skulle være OK ! Efer som det er et Større Firma der organiser det.
Avatar billede michaeltajo Nybegynder
21. september 2004 - 20:57 #6
Har du undersøgt surftown.dk - jeg bruger dem selv og er meget tilfreds...
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
21. september 2004 - 21:05 #7
har allerede et webhotel hos surftown, men det er ikke rigtig aktivt! Dog synes jeg at jeg, selvom jeg bruger det sjældent, har oplevet nedetid! Det har måske være tilfælde...
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. september 2004 - 21:34 #8
Hvad har problemet været de forskellige steder, har det været samme grund til at du har valgt at flytte?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. september 2004 - 21:35 #9
Du kan kontakte din udbyder for at få en prøve-periode så du ikke binder dig før du har testet det webhotel du vil havde som det næste
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
21. september 2004 - 22:00 #10
b-one og cliche havde meget dårlig support, og jeg følte de var useriøse. Desuden havde de mange serverfejl og nedetid. Web10 havde meget nedetid og ustabilitet. Kender ikke meget til surftown, men jeg bruger dem lidt (har domænet www.bonusmor.dk med webhotel som jeg mest bruger til at fremlægge eksempler på hjemmesider) og de har faktisk virket lidt ustabile!
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 22:25 #11
www.device.dk, er hurtige og gode, den store pakke koster 500 om året, ellers kan man få egen server for noget om mdr.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. september 2004 - 22:46 #12
Okey, men nu er det også alle lowhost du har valgt og det virker somom du bruger dine site til noget mere seriøst en hobby.

Så enten skulle du overveje lidt flere penge på det eller fjerne nogle krav som eks. ubegranset MySQL og lign.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. september 2004 - 08:02 #13
Som seriøse og stabile webhoteller kan jeg anbefale:
www.rackserv.com
www.scannet.dk
www.phd.dk

www.secnet.dk skulle også være godt, men har ingen personlige erfaringer med dem.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
22. september 2004 - 08:54 #14
www.atznet.dk

- Gratis registrering af dansk domænenavn
- 100 MB serverplads
- Fri trafik
- Op til 50 e-post adresser (POP3)
- Webmail
- Virusscanning af alle e-mails
- Spamfilter
- On-line redigeringsværktøj til e-mail
- Ubegrænset POP3-alias/forward/autoreply
- POP3 stjernealias og ETRN understøttelse
- Mulighed for at håndtere store email op til 100 MB
- Online statistik
- FTP/Frontpage adgang
- CGI scrips (Perl)
- Eget CGI bibliotek
- Frontpage2000 Extentions
- MY SQL server
- ASP og PHP understøttelse
- Telefonsupport, alle hverdage 9.00-16.00
- Support pr. email
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
22. september 2004 - 08:54 #15
Bruger dem selv, og de kunder jeg har
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
22. september 2004 - 08:55 #16
UPS prisen. Den er 1.188,- pr. år. excl. moms.
Avatar billede kalb Nybegynder
22. september 2004 - 09:10 #17
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
25. september 2004 - 12:14 #18
Hvad med Gullestrupnet.dk de er gode og stabile. Der kan du få lavet speciel aftaler på hvad du vil have især hvis du er villig til at ofre 300 kr. om mdr.

Jeg hoster selv 60 domæner hos dem og har kun rosende ord over fro. Og de yder support både på tlf, mail og chat ml. 9 og 22 alle dage.
Avatar billede wwwsol Nybegynder
27. september 2004 - 18:52 #19
Jeg har selv alle mine domæner hos http://hosting.serverguider.dk - har ikke været andet end tilfreds! Deres support svare hurtigt tilbage og deres oppetid er god!
De Telefon-support og meget hurtig mail-support

Jeg har også før være kunde hos både b-one, cliche, web10 osv. - men nu har jeg samlet alle mine domæner hos serverguider.dk
Avatar billede tech4me Nybegynder
27. september 2004 - 22:32 #20
Jeg er godt tilfreds og bruger selv www.unitspeed.dk Deres service er i top. Men dandomain.dk er også gode.
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
02. oktober 2004 - 11:36 #21
Jeg valgte wannafind, på trods af alle jeres fine anmeldelser, var det dét webhostfirma jeg kunne finde mest ros til, og så til en udmærket pris.

Men tak for svar.