Avatar billede pcp8 Nybegynder
21. september 2004 - 18:42 Der er 3 kommentarer

Problem med Msn messenger!

Hej allesammen.
Efter jeg har haft msn plus, installeret (uden sponsor programmet), er der sket en forfærdelig ting. Da jeg i sin tid, brugte MSN Plus, brugt ejeg det der "custom renaming", altså det hvor man selv bestemmer hvad ens kontaktpersoner hedder. men, nu hvor jeg har installeret det normalede MSN igen (uden MSN Plus); så står der kun personens mail i min kontakt liste. Altså deres brugernavn fremgår ikke! Hjælp! Hvad gør jeg?
Avatar billede spywarewarrior Nybegynder
21. september 2004 - 18:47 #1
Du kan ikke rigtig gøre noget, da det kun er en mulighed man har i Messenger Plus!
- Jeg er dog glad for at du har valgt at afinstallere Messenger Plus, da det er noget lort (også uden sponsor program)... For fremtiden kan du jo oprette en gruppe til hver person, hvorefter du så kan navngive de enkelte grupper!
Avatar billede buddy45 Juniormester
21. september 2004 - 19:15 #2
Det er jo normalt kontaktpersonen som bestemmer hvordan navnet skal vises (Funktioner - Indstillinger - fanen Personligt i 'Vist navn'). Hvis de ikke har rettet det, er det emailadressen du ser.
Avatar billede knighten Nybegynder
21. september 2004 - 19:31 #3
Det er garanteret fordi _din_ MSN er sat til at vise e-mailadresser i steder for navne.
Sådan ændrer du det:

Kontaktpersoner >> Arranger kontaktpersoner >> se kontakpersoner efter...
Og sæt hak udfor navn i stedet for e-mail