Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
21. september 2004 - 16:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Prince og Persia

Har lige købt spillet Prince of Persia.
Der følger dn Cd1 og Cd2 med...

Har brugt begge cd'er til installation, og fuldført installationen uden problemer.

Når jeg så vil ind i spillet skriver den at jeg skal sætte den rigtige cd i computeren, og det gør den med begge cd'er...

Nogen der ved hvad problemet kan være?
Avatar billede ducks Nybegynder
21. september 2004 - 16:13 #1
Nogle CD-kopi-beskyttelser kræver at du bruger enten det CD/DVD-Rom drev som du installerede fra, eller dit primære.
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
21. september 2004 - 16:14 #2
Jeg har kun et cd/dvd drev.... Så bruger jo også det samme... ?
Avatar billede ducks Nybegynder
21. september 2004 - 16:17 #3
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
21. september 2004 - 16:22 #4
Tak.. Men kan ikke se noget jeg kan bruge derinde....
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
21. september 2004 - 16:27 #6
Tjah...
Er ikke særlig god til engelsk, så vil ikke rigtig begive mig ud i det..

Håber mere på at få noget hjælp herinde fra, så jeg kan komme igang med spillet..
Avatar billede mach3 Nybegynder
21. september 2004 - 17:05 #7
Hvor har du købt spillet henne? Spørger fordi jeg har prøvet at man skulle sætte windows sproget til engelsk / australien før man kunne køre spil der var købt andre steder...
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
21. september 2004 - 17:11 #8
Har købt det i en computer forretning.

Man kan ikke vælge dansk sprog, så jeg valgte engelsk...
Avatar billede nassimdenmark Nybegynder
21. september 2004 - 17:13 #9
Har fundet løsning.

Men ellers tak for hjælpen
Avatar billede ducks Nybegynder
21. september 2004 - 17:15 #10
Kunne du dele løsningen med andre som evt. har samme problem?