Avatar billede doubled Nybegynder
21. september 2004 - 12:30 Der er 15 kommentarer

kan du lave et lækkert logo til powerdating?

Hejsa! havde vist postet denne meddelelse et forkert sted tidligere, men ser at det er her den hører til...og de dygtige folk er her også..

Jeg sidder og arbejder på et nyt logo selv, men er frisk på at give 200points til den der laver et lækkert forslag...
Siden hedder www.powerdating.dk og logoet som er der nu er midlertidigt.
For det nye logo er kodeordene : stil, elegance, gerne noget med en kærlighedsassociation (dog ingen hjerter!) eller en styrke (power) association i det...
Ved godt det er en stor mundfuld, men har jo set hvad i kan.
Skulle du lave et jeg vil bruge permanent, falder der mere end blot points af..
hilsen doubleD..
Avatar billede Kengun Praktikant
23. september 2004 - 13:13 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
24. september 2004 - 14:17 #2
Avatar billede boye_14 Nybegynder
25. september 2004 - 15:50 #3
Avatar billede doubled Nybegynder
30. september 2004 - 20:13 #4
hej boye 14!
Kan godt lide effekten med billedet samt at du har brugt "min" skrifttype fra siden..men jeg tænker mere hen i re-design af logoet.
Som inspiration ku du kigge på danske bank's logo da jeg gerne ville hen i noget med adskillelse og simpelthed og æstetik...(!!???)
Er åben for forslag... -s-
Avatar billede boye_14 Nybegynder
30. september 2004 - 20:55 #5
doubled > hvad med hvis jeg bare sætter billedet over i den anden side ? hvad med det ?
Avatar billede doubled Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:54 #6
hej boye!
Hmmm nej tror jeg er ude efter noget lidt andet...men kig evt lige på danske bank's logo og prøv gerne igen.. :-)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:43 #7
hvad for et logo af dem på deres hjemmeside er det du mener :S
deres hovedlogo hvor der står danske bank, eller er det der store logo som de har på deres side? :p vil gerne lige se om jeg kunne fikse noget for dig :D
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:51 #8
p.s. skal farverne være det samme som din siden er? [ powerdating.dk ]?
Avatar billede doubled Nybegynder
23. oktober 2004 - 23:20 #9
det er som logoet udenpå bankerne primært..
farver og skriftyper må gerne være anderledes end på den nuværende side.
Ligeledes må der gerne være en eller flere effekter...om ikk andet et ".dk" flettet ind i...
Du er velkommen til at prøve..
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 00:01 #10
okay har lavet et forsøg men smækker det lige på imorgen ;) for er ikke lige home nu :) hehe.... ;) snakkes
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:38 #11
Så er jeg her igen ;) synes selv den er fed! :) men fonten er jeg ikke så vild med, men man kan jo altid finde en ny :) hehe, sig til hvis det er helt galt i byen, eller hvis der er noget som mangler....

logoet er her:

http://www.gymsport.dk/designs/powerdating.jpg

Håber du måske er intersseret :)
Avatar billede doubled Nybegynder
26. oktober 2004 - 01:03 #12
fint forsøg, selvom jeg er bange for jeg ikke har forklaret mig ordentlig til alle der har forsøgt.. :-(
billedet skal IKKE være med...det kun selve navnet der skulle laves som et logo a la den danske bank's....
Dog måtte du godt give mig fiffet på hvordan du fik lavet den nye baggrundsfarve bag modellerne...var det bare en slags fill i photoshop? ser ud til du har brugt photoshop.. -s-
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
26. oktober 2004 - 08:16 #13
nå det var da ærgeveligt.... jamen hvad størrelse skal det så være, er det et logo eller et lille banner du søger efter :S... laver lige en sidste gang noget som ligner danskebanks logo... ok ;)
Avatar billede doubled Nybegynder
26. oktober 2004 - 19:19 #14
størrelsen af logoet er ikke præciseret helt, er flexibel, men cirka dobbelt så stort som logoet her = http://www.danskebank.dk/ ...mindre kan nu også gøre det.
Ville være lækkert hvis man kan flette et ".dk" ind i det, og det stadig ser okay ud...
Avatar billede got-it Nybegynder
03. januar 2005 - 15:07 #15
Har lige lavet en hurtig skitse..  Skal nemlig på arbejde her om 2 min.

http://www.got-it.org/stuff/Powerdating.JPG