Avatar billede mr_white Nybegynder
19. april 1999 - 00:00 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Chat klinet til Word ?

Er der nogen der ken fortælle mig hvor jeg kan finde en chat klinet programmeret i Word ?
Avatar billede cybles Nybegynder
19. april 1999 - 19:37 #1
Det kan siges meget enkelt det findes ikke. Je tror der er noget du har misforstået :-) ?
Avatar billede alfar Nybegynder
19. april 1999 - 20:24 #2
Jeg har faktisk været ved at lave en IRC-klient i Word97... hmmm... lad mig se, om jeg kan finde den igen... ok?
Avatar billede senius Nybegynder
19. april 1999 - 21:44 #3
Jeg må samtygge med cybles - det er ikke muligt at chatte fra Word. Men det kan blive spændende at se hvad alfar kan komme op med?
Avatar billede mr_white Nybegynder
20. april 1999 - 00:01 #4
Cybles ... hmmm.. hvorfor siger alfar så noget andet ?
Avatar billede tnielsen Nybegynder
20. april 1999 - 21:46 #5
Du kan ikke chatte med et tekstbehandlingsprogram.
Avatar billede mr_white Nybegynder
20. april 1999 - 23:17 #6
Det vil jeg da heller ikke! jeg vil chatte med nogle mennesker!!! Jeg vil bare bruge mit tekstbehandlingsprogram til det :o)))
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 00:44 #7
kom over og chat med mig på www.chat.gl :-) og glem det andet :-)
Avatar billede alfar Nybegynder
21. april 1999 - 01:43 #8
Jeg kan så lige opdatere jer på min word-chat ting, og fortælle, at den er blevet væk - til gengæld er jeg gået i gang med at lave en ny... det tager nok lidt tid, da jeg har en masse lektier for tiden, men den connecter fint nok til en irc-server, og jeg kan faktisk chatte med folk fra den allerede nu efter 2 timers kodning...
Hvorfor skulle man ikke kunne chatte fra word? :o)
- Alfen
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 02:20 #9
Bevis det :-) man kan chatte mange steder jeg har endag set folk chatte på VMS:-) ja jeg læste sågar herinde om en kæk fyr som chattede på sin mobil telefon :-) der er mange sjove måder at gøre det på ...men i word ... :-))))uhmm man skal høre meget før ørerne falder af og øjnene falder ud :-))))
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 12:41 #10
Giv mig mine point :-)))))
Avatar billede alfar Nybegynder
21. april 1999 - 12:46 #11
Hæhæ... well, jeg skal lige finde et sted at lægge det op, så skal jeg give dig et link til mit lille word-dokument...

Som sagt er det stadig primitivt, men jeg er i stand til at chatte fra det...

/alfen
Avatar billede alfar Nybegynder
21. april 1999 - 12:51 #12
http://alfenheim.dhs.org/~alfar/wordirc.doc

skulle være ok :o)

Makroerne SKAL bruges...
Avatar billede alfar Nybegynder
21. april 1999 - 12:58 #13
For at sende en besked til en bruger (når du er connectet):

/privmsg <nick> :<besked>

For at sende til en kanal:

/privmsg <kanal> :<besked>
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 13:03 #14
Hvad har du gang i ? .....er du ved at distrubuere marko virus eller ???jeg tør ikke lade den installere de makroer men jeg er godt nok nysgerig :-) ??
Avatar billede alfar Nybegynder
21. april 1999 - 13:06 #15
Jeg tænkte nok, du ville spørge. Nej, ikke nogen makro-virus... Lad mr_white teste, hvis du selv er for kylling... evt. kan du jo kigge koden igennem selv? :o)
Avatar billede alfar Nybegynder
21. april 1999 - 13:11 #16
Well, hvis det kan berolige dig lidt:

Mit rigtige navn er Arne Sostack.
Jeg går på tredje år af IT-College, og hvis jeg med vilje spreder virus og lignende på nettet, det være sig intra- eller internet, kan jeg forvente bortvisning - hvorfor løbe den risiko, når jeg er færdig om en måned? :o)
Min e-mail addy er alfar@it-college.dk

det skulle være rigeligt til at spore mig...
Avatar billede mr_white Nybegynder
21. april 1999 - 13:14 #17
Cybles jeg syntes ikke det lydder som om at du har ret .. så du skal ikke have point for det. (ihvertfald ikke endnu)
Avatar billede cybles Nybegynder
21. april 1999 - 16:37 #18
:-)))
Avatar billede cybles Nybegynder
04. maj 1999 - 23:08 #19
Hvad så White har du fået det til at køre :-) det virker ikke :-)))
Avatar billede tillah Nybegynder
07. august 1999 - 18:06 #20
Personligt vil jeg nok lige sige at modsige Arne indenfor programmering ikke kan tilrådes. Han ER virkeligt hård til at programmere sådan r det bare.
Jeg kender ham da jeg oxo r ITCD elev
Avatar billede mr_white Nybegynder
07. august 1999 - 23:39 #21
hehe..
hvorfor kan jeg ikke give alfar point for dette her ?

(det burde rettes :o)
Avatar billede mr_white Nybegynder
04. oktober 1999 - 09:08 #22
never mind
Avatar billede Lasse Novice
19. juli 2000 - 01:02 #23
hvad alfar, kan du ikke lige ligge det word dokument op igen, det er jeg meget interesseret i?