Avatar billede benneharli Juniormester
20. september 2004 - 23:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

KVM extender til under en tudse

Er der nogen der har set et sted hvor man kan få fat i en KVM extender til under 1000,- kr? Lige nu ser jeg på en ATEN til 1200,- men det må da kunne gøres billigere...
Avatar billede benneharli Juniormester
21. september 2004 - 18:00 #1
Okay da ;-(
Avatar billede mborik Nybegynder
01. november 2004 - 09:18 #2
Hej benneharli
(jeg regner med du efterspørger en KVM switch)

Jeg har netop erfaringer med en 2 portet Linksys KVM switch!
Se evt. mere her: http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/til-swbox/kvmlskvm2kit.html
og http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/

Linksys’en er lille, billig (ca. 400 kr.) og der er 2 sæt kabler i den ende, man slutter til computerne.  Man skifter med et hurtigt dobbelttryk på 'Scroll Lock' tasten.  Jeg har dog lidt problemer med kombinationen ad mine computere og min KVN, idet jeg taber mus og tastatur og nu også skærmbilledet på den ene pc...

Så man kan måske også købe tingene for billigt?!

Mvh mads
Avatar billede mborik Nybegynder
01. november 2004 - 09:19 #3
Åhja - det skulle have været et svar
Avatar billede jones Nybegynder
01. november 2004 - 09:48 #4
som han skriver er det en KVM extender og den omdanner dit vga7mus/keyb til ethernet signal så du kan havde din computer 150 mtr væk via dit netværkskabel.

Benneharli >> fandt du nogensinde KVM extenderen til under en tusse ?
Avatar billede jones Nybegynder
01. november 2004 - 09:51 #5
og hvor havde du set den der aten kvm extender ?
Avatar billede benneharli Juniormester
01. november 2004 - 17:04 #6
Nej, jeg fandt aldrig nogen... Desværre...

Her er den til 1200,-
http://www.kvms.com/aten/aten_kvm_extenders.asp

/Benjamin
Avatar billede mborik Nybegynder
04. november 2004 - 00:35 #7
Okay! Jeg undskylder.

Jeg var i grunden ikke klar over, at der fandtes en sådan dims.  Smart nok.