Avatar billede erikbop Nybegynder
20. september 2004 - 23:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til fjernbackup

Jeg leder efter et freeware/shareware-program til fjernbackup inklusive server og klientsoftware. Jeg ønsker selv at hoste løsningen og altså ikke en etableret fjernbackupløsning.

På forhånd tak.
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:02 #1
du kan hente en demo af tivolo storrage emnegament, men der findes sku ikke noget freeware til den løsning.  Tror du selv de ville forære et 100.000,- kr software væk?
Avatar billede erikbop Nybegynder
05. oktober 2004 - 22:37 #2
Flot svar.
Avatar billede vistodk Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:01 #3
det du spørg om svare til at sige men vil have en stor mercedes, men ikke betale penge for den.. det findes ikke, og det var det jeg sagde og begrundede i svaret.  Men Tivolis torrage manegment er stadig et godt software - prøv det
Avatar billede vinskov Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:26 #4
De maskiner du vil tage backup af, er de i samme netværk?? Lidt svært at hjælpe uden lidt flere info om dit system og opbygning... ;-)
Avatar billede erikbop Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:16 #5
Fjernbackup betyder for mig backup af data til en anden lokation over en internetforbindelse.
Avatar billede jershauge Nybegynder
29. december 2004 - 01:54 #6
Prøv evt. med Cobian Backup tool, det kan pakke din backup i en zip fil og overføre den via FTP, virker ganske godt.
http://www.educ.umu.se/~cobian/cbu6.htm

MVH
Chris J.