Avatar billede mt2 Nybegynder
20. september 2004 - 17:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Wallpaper til Barca-side

Jeg søger et wallpaper. Kravene er ret frie, det skal bare handle om Barca. Siden den ska bruges til er www.Barcelona-Fc.dk men den behøver ikke ligne den eller noget. Billeder til wallpaperen (Hvis der skal bruges det) kan findes på fcbarcelona.dk under spillertruppen.
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:16 #1
et wallpaper! okay! hvad skal den bruges til [ til skrivebord? eller bare sådan et man kan downloade ] hvad størrelse skal det være?
Avatar billede mt2 Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:18 #2
Ja til skrivebordet. 1024.768, eller hvad de nu er, kan ikke huske den nøjagtige størrelse, men det er ca det der, på de fleste com.
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:24 #3
okay den fikser jeg ;)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:27 #4
her er lige et! :D hehe

wallpaper:

http://www.gymsport.dk/designs/wall.jpg
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:28 #5
ups.. glemte lige et svar.........
Avatar billede mt2 Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:28 #6
hvordan skal have pointene??:D