Avatar billede zezzer Nybegynder
20. september 2004 - 15:14 Der er 6 kommentarer

Multi webhotel

Web10.dk har en webhotelløsning, hvor man kan få flere webhoteller i ét. Dog er der ikke databasemulighed til hvert domæne. Er der nogle der tilbyder en sådan tilsvarene pakke løsning med mysql database til hvert enkelt domæne? - eller skal man ud og oprette ét hotel til hvert domæne få at få database med?
Avatar billede ckh Nybegynder
20. september 2004 - 15:22 #1
http://www.surftown.dk tilbyder en database pr. 2 domæner f.eks. "Pro-pakken" = 20 domæner/10 databaser til 99,- pr. måned (men jeg ved ikke hvor stabile de er med oppetid og kundeservice, kender dem ikke derudover)
Avatar billede peet-49 Novice
20. september 2004 - 15:34 #2
Avatar billede cpufan Juniormester
20. september 2004 - 15:49 #3
det er vel også ligemeget om der er flere db'ere, du kan vel bare dele den ene der er, og så oprette tabeller til hver domæne f.eks.
(kræver naturligvis at det er samme administrator på domænerne)
Avatar billede wwwsol Nybegynder
27. september 2004 - 18:54 #4
http://hosting.serverguider.dk
De har ub. mysql-database og du kan have alle de domæner du vil på en pakke - og tilmed email på hvert domæne!

Unoeuro.com har også, men det koster ekstra pr. mysql-database - og du kan IKKE! på nogen måder få mail til hvert domæne, desværre!
Avatar billede zezzer Nybegynder
29. september 2004 - 17:12 #5
Er der nogle der har erfaring med http://hosting.serverguider.dk?

Det virker utroligt at man kan have alle de domæner man vil på et hotel - det må da være svært at få til at løbe rundt, hvis man vil have 100 domæner på ét hotel?
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:50 #6
Prøv at tale med www.unitspeed.dk for jeg havde det samme problem en gang. Så talte jeg med dem og fik rabat ved at flytte flere domæner over til www.unitspeed.dk Jeg er idag meget tilfreds med at bruge dem. Det kunne være en mulighed.