Avatar billede designz Nybegynder
20. september 2004 - 14:01 Der er 7 kommentarer

Dos vinduer i XP

Jeg har brug for at køre et databasesystem som kører dos, på en XP maskine. Det fungerer såvidt også, men vinduet der popper up er meget lille og man kan ikke gøre det større. Nogen forslag?
Avatar billede locturian Nybegynder
20. september 2004 - 14:04 #1
Du kan fra intillinger for din dos promt sætte hvor stort vinduet, texten, og andre egenskaber skal være...

Højreklik på en dos applikation og vælg egenskaber
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 14:06 #2
Det er ikke dos! Er det fordi du vil køre kommandopromten i full window? for så højre klikker du bare på den linje hvor der også er minimer og maximer ikoner og vælger egenskaber og vælg så at det skal kære i full window
Avatar billede designz Nybegynder
20. september 2004 - 14:32 #3
Det fungerer fint hvis jeg bare åbner dos-prompten, der kan jeg godt scalere. Det er når vores regnskabssystem selv åbner et dosvindue (der er ingen problemer når Win98 gør det vel at mærke!)Regnskabsprogrammet åbner et alm. Windowsprogram, men når man skalind i filerne åbner det et ekstra dosvindue, og det er her der er problemer
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 14:40 #4
hvad er det for et regnskabsprogram?
Avatar billede splatpack Nybegynder
20. september 2004 - 19:13 #5
Avatar billede designz Nybegynder
20. september 2004 - 20:03 #6
Hvordan er løsningen på den side? Programmet hedder "Brugsen"
Avatar billede splatpack Nybegynder
20. september 2004 - 21:15 #7
hmm oki, jeg havde ikke læst det hele Sorry