Avatar billede raspet Nybegynder
20. september 2004 - 13:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Næste office-version, Office 2005?

Jeg overvejer meget kraftig at opdatere min Office 2000, til Office 2003, men vil høre om der er nogen der ved, om næste version er på trapperne, og hvornår den udkommer?

Jeg vil ikke købe Office 2003, hvis der næste år kommer en ny version på markedet.
20. september 2004 - 14:01 #1
Der er endnu ikke frigivet oplysninger om, hvornår næste version er på markedet.

Men en ting er sikkert, der er altid en ny version på vej. Jeg tvivler på det bliver i løbet af år 2005.
Avatar billede strych9 Praktikant
20. september 2004 - 14:07 #2
Det gør der ikke..

Selveste Gates hamselv har sagt at næste Office kommer sammen med Longhorn. Longhorn er pt udsat til år 2006 omend MS snakker om at tage nogle af de nye features ud af den så de kan få den på markedet i 2005.
En ting som Microsoft skal færdiggøre inden de smider Longhorn ud er de nyeste versioner af SQL server (Yukon) og Visual Studio .NET (Whidbey). Disse er ligenu udskudt til en 2005 release date, så du kan roligt opgradere nu..
Avatar billede raspet Nybegynder
20. september 2004 - 14:10 #3
OK - Mange tak for hjælpen - så er det ud og handle Office...!
Avatar billede strych9 Praktikant
20. september 2004 - 14:10 #4
Avatar billede strych9 Praktikant
20. september 2004 - 14:15 #5
og denne liste over 'codenames' er faktisk meget sjov, omend af begrænset nytte: http://bink.nu/Default.aspx?tabindex=4&tabid=8