Avatar billede nik-nak Nybegynder
20. september 2004 - 12:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ønsker:Gmail account invite, Tilbyder:Hjemmeside

Hej Eksperter.
Er der nogle af jer der ligger inde med et Gmail account??
Hvis der er vil i så ikke være søde at sende mig en invitation.
Jeg vil gerne tilbyde at lave en hjemmeside i bytte for en Gmail invitation.
I kan se hvad jeg har lavet på:
http://members.fortunecity.com/codteam/
www.fysioterapi-international.dk

Håber at i kan hjælpe mig.
VH
Nick
PS.Jeg har set andre steder på ekerperten at det ikke er tilladt at give points for den slags tjænester sorry jeg vil ikke have lukket min bruger.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
20. september 2004 - 12:54 #1
ups glemte min e-mail: www.asselberghs.dk@jubiimail.dk
send invite hertil.
Avatar billede klojs Nybegynder
20. september 2004 - 13:03 #2
Sendt

An invitation has been emailed to your friend asselberghs at asselberghs.dk@jubiimail.dk

Du behøver ikke lave noget til gengæld
Avatar billede steffansp Nybegynder
20. september 2004 - 13:03 #3
Øv.. var lige ved at sende den...:(
Avatar billede nik-nak Nybegynder
20. september 2004 - 13:03 #4
tak
Avatar billede nik-nak Nybegynder
20. september 2004 - 13:04 #5
sente du til asselbergh.dk@jubiimail.dk eller www.asselberghs.dk@jubiimail.dk sidst nævnte er min e-mail adresse.
Avatar billede klojs Nybegynder
20. september 2004 - 13:07 #6
Jeg sendte den til asselberghs.dk@jubiimail.dk men sender da lige en til den anden også så

An invitation has been emailed to your friend assel at www.asselberghs.dk@jubiimail.dk
Avatar billede steffansp Nybegynder
20. september 2004 - 13:07 #7
Jeg har lige sendt til
An invitation has been emailed to your friend Navn at asselbergh.dk@jubiimail.dk.

A copy of this invitation has been saved in your Sent Mail folder.
Avatar billede klojs Nybegynder
20. september 2004 - 13:10 #8
Har da aldrig hørt om en email der starter med www

Når man klikker på linket, så åbner der heller ikke noget :-/
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. september 2004 - 15:15 #9
klojs - det er vel bare noget han har valgt ligeom man kan  vælge bla.bla@jubiimail.dk  ;) men giver dig ret ik det smarteste.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
20. september 2004 - 16:15 #10
ja det er noget jeg har valgt, og jeg har fået fat i  et Gmail account.Så jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
18. oktober 2004 - 09:28 #11
<a href="mailto:www.asselberghs.dk@jubiimail.dk">www.asselberghs.dk@jubiimail.dk</a><br>hvis eksperten kan skrive med HTML koder kan man gøre sådan her så kan man godt skrive en text og lave et link til en e-mail på trods af www. så det kan nemt fikses.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
18. oktober 2004 - 09:29 #12
nå det kunne det ikke hmm neder.
Avatar billede sarangan Nybegynder
02. februar 2005 - 17:31 #13
Jeg vil også gerne have en gmail invitation:
sarangan@myrealbox.com

TUSIND TAK:)