Avatar billede webdesigner Praktikant
20. september 2004 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wlan slår fra WPA over til åbent netværk og deaktiverer.

Jeg har lige købet et "okaynet IEEE 802.11g Cardbus Wireless LAN Card"
om er sat op og det køre fint men der går ikke længe så slår den over på Åbent netværk og det fatter jeg ikke....
bruger Windows Home XP SP2.

Hjælp..

kan jer rette dette et eller andet sted? feks i regdatabasen så vill jeg vær meget glad...
Avatar billede webdesigner Praktikant
21. september 2004 - 12:22 #1
Hehe et lille proframn i Samurize gjorde nætværker ustabilt virker nu :)
Avatar billede wiccaone Nybegynder
23. september 2004 - 12:37 #2
kan du ikke sende et link til det program selv har jeg realter 8131RHL netkort, men KAN IKKE KONFIGURERER MIN ROUTER? HVAD GØR JEG???
V.H. S.Petersen
Avatar billede webdesigner Praktikant
24. september 2004 - 11:07 #3
Hej viller gerne hjælpe men det var programmet der gjordet det ustabilt så jeg tror ikke det hjælper ! jeg slættede programmet og det virker nu...