Avatar billede plyssermand Nybegynder
20. september 2004 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Multi printer

hej, jeg vil godt have mig en multiprinet, som kan det hele...
men den skal være billig og den skal også være billig i patroner.

men hvilken skal jeg vælge, jeg har set i en reklame at de har en Lexmark, men er den billig at købe farve til?
Avatar billede peet-49 Novice
20. september 2004 - 11:28 #1
Lexmark er dyre i patroner-HP er i dag billigere i patroner.
Avatar billede plyssermand Nybegynder
20. september 2004 - 11:30 #2
det vil sige at hp, som jeg synes er dyre er billigere end Lexmark?
Avatar billede klojs Nybegynder
20. september 2004 - 12:15 #3
Jeg ved ikke med patroner og priser, men jeg vil sige at du skal holde dig LANGT væk fra Lexmark.

Har haft et par stykker af deres Alt-i-en printer, men vi har endnu ikke fået nogle af dem til at fungere, så måtte bytte dem alle. Den første gik i stykker efter et par måneder, byttede den til en anden som blev sendt med vognmand - på dere regning, men den gik i stykker efter en uges tid.

Da Netto havde en ældre model på tilbud købte vi en der, men driveren duede ikke, og hotline kunne heller ikke få den til at virke. Den fik vi også pengene tilbage for. Da vi var nede med den, var der en anden kunde der sagde at vi var modige hvis vi købte den, men han kunne jo ikke se at vi var dernede for at reklamere :-)

Vi sidder nu med en HP fra Føtes til ca 1000 kr, og den fungerer fint. Deres software kunne måske godt være lidt smartere, men det er bestemt til at leve med og er jo en temperaments sag.
Avatar billede miss-g Seniormester
20. september 2004 - 14:26 #4
Enig - har også læst at Lexmark er dyre i patroner. Synes nu også at HP er dyre!!

Vi har selv valgt en Brother MFC multi (Fax, scanner, kopierer og printer) - den kører med 4 patroner hvilket jeg synes er bedre end f.eks. HP. De har de 3 farver (cmyk, yellow og magenta) i 1 patron, og selvom du har magenta tilbage skal du udskifte hele patronen når du løber tør for f.eks. yellow.

Med brother udskrifter du kun den farve du er løbet tør for. Patronerne koster ca. 99 kr. pr. stk. (kan fås billigere over nettet).
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2004 - 00:29 #5
Hvad så plyssermand - har du fået købt en multi printer? *S*
Avatar billede plyssermand Nybegynder
09. oktober 2004 - 22:29 #6
nej droppede det... tror jeg klarer ,ig lidt med den jeg har endnu);
Avatar billede plyssermand Nybegynder
09. oktober 2004 - 22:30 #7
:D