Avatar billede mjj Nybegynder
20. september 2004 - 10:39 Der er 1 løsning

Udsat for svindel?

Hej!

Jeg er journaliststuderende og er i øjeblikket i gang med en artikel om svindel på nettet - muligvis med fokus på begrebet phishing. Jeg søger derfor én der er, eller kender én, der er blevet franaret bankoplysninger eller andre personlige oplysninger gennem phishing eller lignende svindel (fx nigeriabreve).

Artiklens formål er at gøre opmærksom på problemet og opmuntre folk til at være mere varsomme med at videregive personlige oplysninger.

Hvis du på nogen måde kan hjælpe, vil jeg blive meget glad for et indlæg her og en mail til mjj@sol.dk med kontaktoplysninger.

På forhånd tak,

/mjj
Avatar billede mjj Nybegynder
30. september 2004 - 11:46 #1
/lukket