Avatar billede snowman71 Nybegynder
04. marts 2001 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!..ingen strøm!

Et stort problem! Efter at en knold har haft \"slæden\", hvor bundkortet sidder på rykket lidt frem og tilbage, kan pc\'en ikke starte op.

Når man kigger ind i maskinen, tager processorkøler \"blæseren\" en enkelt omgang eller to og ikke mere!!

Er det en sikring/strømforsyningen eller hvad er der galt??

Jeg ville være dybt taknemmelig, hvis der var nogle som havde en ide til, hvad der er galt!

Avatar billede makse Nybegynder
04. marts 2001 - 11:29 #1
Se efter at ALLE kabler sidder som de skal.
Avatar billede zerozool Nybegynder
04. marts 2001 - 11:32 #2
Sidder stikket der går fra strømforsynigen ned på bundkortet i. Det kan være derfor, men det kan også være en løs forbindelse
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. marts 2001 - 11:49 #3
jeg tror at det er en løs forbindelse, i strømforsyningen
Avatar billede snowman71 Nybegynder
04. marts 2001 - 12:26 #4
Cyberfreak..jeg har lagt mærke til at et af ledningerne i strømforsyningen til bundkortet sidder løst (når man har stikket oppe), men når stikket sidder i, mærkes det ikke løst
Avatar billede snowman71 Nybegynder
04. marts 2001 - 12:48 #5
Hvis det nu er strømforsyningen..skal man så være varsom med at tage en strømforsyning ud fra en ældre pc og sætte ind i den nye (PIII 500 hz)?