Avatar billede thewolf1 Nybegynder
19. september 2004 - 22:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Brændt DVD RW

Hej. kan nogen hjælpe

har brændt en film på en dvd+rw med Nero, derefter ville jeg slette filmen og brænde en anden film, jeg kunne ikke slette 1. film, men kunne godt brænde en ny film på skiven, i min dvd afspiller kan jeg se 1. film, men på Windows Media Player kan jeg kun se film nr.2 hvordan kan det lade sig gøre? og hvorfor kan jeg ikke slettet skiven helt?
Avatar billede ducks Nybegynder
20. september 2004 - 00:51 #1
Hvis der er en fil du ikke kan slette, skal du slette den med Dr. Delete http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=dr+delete&meta=

Når du brænder DVD'er ud med film, er det en god ide at brænde med 2x da det ellers ikke altid virker alle steder.
Avatar billede thewolf1 Nybegynder
21. september 2004 - 00:58 #2
har prøvet Dr. Delete, virker ikke på dvd/cd drev
Avatar billede ducks Nybegynder
21. september 2004 - 07:22 #3
Ok, havde forstået det som om du ville slette det der lå på din harddisk. Bruger du Nero's funktion til at slette alle filer på en DVD-RW? Du kan ikke bare slette dem ligesom du sletter en fil i Windows.
Avatar billede thewolf1 Nybegynder
21. september 2004 - 09:25 #4
Ja jeg bruger Nero, hvis jeg vælger erase rw disc, siger den at det ikke er en RW disc jeg har i.???
Avatar billede thewolf1 Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:56 #5
trækker den tilbaeg