Avatar billede miller Nybegynder
04. marts 2001 - 09:42 Der er 7 kommentarer

1/1+3,1/4 Skærmbilleder

Jeg har lige monteret et ASUS AGP-V7100 Tv-out Geforce2 MX, uden problemer troede jeg,
men nu kan jeg kun køre i en opløsning på 800x600, så snart jeg øger opløsningen kommer der et mindre helt skærmbillede samt 3 kvarte der fylder resten af skærmen ud.
Har prøvet de nyeste drivere incl Nvidias Detonator 3, køre med en Sony 210 EST skærm som sagtens kan klare højere opløsninger.
Er det mig eller kortet der er noget galt med?

Miller
Avatar billede makse Nybegynder
04. marts 2001 - 09:50 #1
Har du husket at afinstallere de gamle drivere helt!

Ellers tag en kig på www.geforce.faq
Avatar billede makse Nybegynder
04. marts 2001 - 09:50 #2
Avatar billede zerozool Nybegynder
04. marts 2001 - 11:36 #3
Jeg har det samme kort og har aldrig haft det problem, men tag og kig på www.geforce.com eller www.tomshardware.com
Avatar billede hobitten Nybegynder
05. marts 2001 - 22:58 #4
sikre dig at du ikke er kommet til at sætte den til at smide billede ud af tv udgange da det vil gøre at du ikke kan sætte din opløsnig højre end 800*600
Avatar billede miller Nybegynder
06. marts 2001 - 11:02 #5
Har prøvet at sætte det gamle RIVA TNT2 M64 i,
men resultatet er det samme ikke højere end 800x600, så det må være computer ell. skærm der er noget galt med. Grafikkortet kører på IRQ 11 sammen med IRQ hoder til PCI styring, D-link netkort samt soundblaster lydkort, har været i bios for at slå IRQ styring over på manuel så jeg kunne give grafikkortet IRQ 5 (ledigt) men uanset hvordan jeg bliver jeg nægtet at ændre på IRQ tildeling.
Når jeg køre Sisoft Sandra få jeg at vide at AGP slottet er ledigt???
Kage i den eller hva´
Hilsen
Miller
Avatar billede miller Nybegynder
08. marts 2001 - 00:52 #6
Har løst problemet i 800x600 skal skærmindstilling stå i side om side og i 1024x768 skal den stå i stræk, så er der ingen problemer.

Hilsen
Miller
Avatar billede makse Nybegynder
17. marts 2001 - 11:25 #7
Husk at lukke spørgsmålet.
Svar selv og accepter.