Avatar billede jaho55 Nybegynder
11. oktober 1999 - 18:55 Der er 6 kommentarer

fp98 permissions

Hvorfor virker permissions menuen ikke på mit fp98 intranet? Jeg kan ikke oprette brugere eller passwords noget sted ej heller i root web?? Mystisk
jakob
Avatar billede manon Nybegynder
12. oktober 1999 - 01:16 #1
Hej Jacob

FP98 sucks nogle gange og det skyldes den FP server som følger med.

Som jeg bla. har svaret på før, så har hverken MS eller nogen andere et godt svar på problemet.

Jeg kan kun anbefale den dumme og lidt besværelige løsning.

Den måde jeg er kommet uden om problemmet, er at afinstal. FP98 + mit modem og opkaldscript ( netværk via modem, under "denne computer)+ afbryde alle forbindelser til lokale maskiner.
Først afinstl. du FP98, så skal du manuelt fjerne mappen Frontpage webs, som ikke bliver slette automatisk. I mappen Frontpage Web ligger der 3 filer (httpd/access/srm) som skal slettes helt.

Derefter genistl. du FP og så burde det virke. Husk også at geninst. dit netværk via modem opkald + genetabler dit netværksforbindelse.

Ellers kig her:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q194/5/42.ASP
http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Prodref/571_faq.htm

Håber du får det til at lykkes.

\manon
Avatar billede jaho55 Nybegynder
12. oktober 1999 - 09:17 #2
Tak for svaret. Problemet er at jeg arbejder med et intranet under et novell netværk som jeg ikke har kontrol over (eller forstand på). Jeg bruger således ikke noget modem og hvis jeg afbryder forbindelsen er jeg sikker på at jeg ikke kan genetablere den selv.
Jakob
Avatar billede manon Nybegynder
12. oktober 1999 - 13:52 #3
Så prøv bare at afinst. fp98 + de 3 filer, som ligger på c:drevet i mappen frontpage webs og geninst. bagefter.

\manon
Avatar billede manon Nybegynder
03. november 1999 - 04:08 #4
Joho

Har du fundet ud af noget ?

\manon
Avatar billede manon Nybegynder
10. august 2000 - 03:50 #5
Jaho > Har du fundet svaret ? Hvis ja, så må du gerne lukke spm.! :-)
Avatar billede kometh Nybegynder
30. marts 2001 - 10:27 #6
Jævnfør FP manual skal permissions sættes op på serveren i IIS programmet. Jeg har selv haft samme problem på et Intranet, men det virker efter at have haft fat adgang til IIS prgrammet på serveren. Der en udemærket manual i IIS programmet.