Avatar billede fahrenheit Nybegynder
19. september 2004 - 17:37 Der er 7 kommentarer

hvor kan RaidMax Cobra 822 kabinet købes henne (odense)?

hej...

nogen der ved hvor man kan købe RaidMax Cobra 822 kabinettet henne? det skal helts være i odense eller der omkring!

se evt. kabinettet her: http://raidmax.com/products/products_display.php?page_no=7&cID=1&pID=43
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
19. september 2004 - 17:38 #1
ps: skal være i farven sort (og gul). ligesom på hjemmesiden jeg har skevet overfor.
Avatar billede trekkies Juniormester
21. september 2004 - 17:27 #2
Jeg har undersøgt det kabinet nu, og se her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86164

De forskellige butikker ligger ved Århus og Viborg egnen, men kabinettet er ikke så dyrt, så du kan bestille det, da prisen ligger mellem 475-580 kr. incl fragt og moms.
Avatar billede trekkies Juniormester
24. september 2004 - 16:18 #3
Kan du bruge linket?
Avatar billede trekkies Juniormester
01. oktober 2004 - 15:32 #4
Kunne du bruge linket??
Avatar billede trekkies Juniormester
07. oktober 2004 - 15:55 #5
Jeg synes at det er på tide at lukke spørgsmålet, hvad synes du?
Avatar billede trekkies Juniormester
16. oktober 2004 - 22:05 #6
Hvad bliver det til?

Hvis du ikke kunne bruge linket, så kan du afvise mit svar og lave et selv og godkende det selv.
Avatar billede trekkies Juniormester
21. oktober 2004 - 15:48 #7
Tror du ikke snart at det er på tide at lukke dette spørgsmål?