Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 17:22 Der er 29 kommentarer og
2 løsninger

Mediaplayer gider ikke spille i HELT fuld skærm!

http://www.shoutbox.dk/asd.jpg - Se.. Normalt når man holder musen stille i et styk tid, forsvinder linierne i bunden og i toppen, men jeg er kommet til at lave noget shit, så det ikke går væk.. har prøvet stort set ALT, men det gider ik gå væk.. nogle der ved hvad jeg skal gøre ?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 17:29 #1
gå ind under vis, sæt den til tema tilstand, vælg et skin og så skulle det virke.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 17:58 #2
Vælg et skin ? Hvor vælger man et skin :S
Avatar billede frozer Nybegynder
19. september 2004 - 17:59 #3
Oppe til venstre der hvor der på billedet er noget af en startknap er der normalt en nål. Hvis man trykker på den skifter man mellem fast og skjul efter lidt tid. Prø at trykke på den så skulle den gå tilbage til normal.
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 18:29 #4
prøv at gå ind under vis-indstillinger for standardtilstand-skjul automatisk.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 18:42 #5
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 18:43 #6
jeg har opdateret billedet.. det er der jeg er kommet til.. guide mig!
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 18:48 #7
højreklik inde i midten og vælg skift til standard tilstand og gør derefter som jeg lige beskrev i mit sidste indlæg.
Avatar billede beguze Nybegynder
19. september 2004 - 18:49 #8
Hej Jeg har selv prøvet dette problem, især hvis jeg skulle se en DVD film du kan enten gendanne systemmet nogle dage tilbage til hvor du ved det var i orden, eller re-installere dit styresystem evt bede det om at reparere det. mit problem blev løst ved at rep med min xp cd. og der efter køre opdatering af mediplayer.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 18:53 #9
neder.. så jeg skal til at finde min XP CD.. og repererer windows.. den sletter vel ik nåed vel ?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 18:55 #10
det burde ikke være nødvendigt at gå så drastisk til værks når det blot er en indstilling der er ændret.
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 18:55 #11
jamen har du prøvet det jeg foreslog først?
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 18:58 #12
nopsen.. du beskriver det alt for dårligt.. prøv at gå ind under vis-indstillinger for standardtilstand-skjul automatisk. SKJUL HVAD automatisk :D menulinje ? - det hjælper ik!
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 19:01 #13
billedet er opdateret igen.. se.. Er det det du mener?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 19:04 #14
det må du meget undskylde, troede det var ligetil da det eneste med ordet automatisk er ud for menulinie i det punkt.
på min står den på tematilstand og det skjul menulinie automatisk, det virker her.
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 19:06 #15
ja det er den jeg mener, prøv så at slå den tilbage til tematilstand og se om det ikke virker.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 19:06 #16
neder :S så det vil sige den eneste løsning left er reperering af xp.. og det gør da ik noget.. du prøvede jo bare at hjælpe :D
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 19:08 #17
det burde ellers virke.. prøv lige først evt at hente den nye medie player 10 hvis du ikke har den.
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 19:12 #18
det eneste der til forskel på dit billede og mine indstillinger er at jeg ikke har flueben ud for det nederste punkt skjul proceslinien.. prøv at slå det fra, ved ikke om det har noget at sige.
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 19:17 #19
hvis det stadig ikke virker, så prøv at trykke på hjælp og gå ind under tilpasse windows mediaplayer, der står de forskellige visninger beskrevet, hvis du gennemgår det burde du kunne finde fejlen.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 20:17 #20
Jeg kan ikke hente windows mediaplayer 10 ? den siger :

Setup detected that you are running: Windows XP

    You have the option to download:

Windows Media Player 9 Series
(for Windows XP)
Total Size: 9.66 MB Download Time: 50 min. @ 28.8k

-Download
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 20:27 #21
ok ved ikke om det er nødvendigt at ha den inde først, men prøv bare at vælge den du kan downloade der, så er den i det mindste geninstalleret og muligvis er det nok.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 20:37 #22
http://www.shoutbox.dk/help.jpg - Til noget lidt andet, nu prøver jeg så at reinstallere min media player.. så siger den det der ;S ?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 20:42 #23
hmm har du hentet alle opdateringer der er på windows update?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 20:53 #24
der hentydes nemlig til fejlrettelser i SP1 på flere forums kan jeg se.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 21:02 #25
har sp2 :D
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 21:02 #26
har lige hentet sp2 i morges!
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 21:06 #27
ok har du prøvet at installere igen som fejlkoden foreslår? ellers må der være noget galt i dit system.
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 21:16 #28
har prøvet at installere mediaplayer igen, ja
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 21:20 #29
ok var der slet ikke noget under hjælp du kunne bruge?
Avatar billede drinkit Praktikant
19. september 2004 - 21:36 #30
nej! :S
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 21:42 #31
ok det er mystisk, så er jeg desværre blank for flere forslag lige nu.