Avatar billede pezzo Nybegynder
19. september 2004 - 12:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Motorola E398

Hej!

Er der nogen som har erfaringer eller hørt om evt. problemer eller lign. med den nye Motorola E398 ?

Har stortset altid kørt Nokia, så vil være rimelige sikker inden jeg skifter til en Motorola telefon.

På forhånd tak!
Avatar billede levich Nybegynder
20. september 2004 - 11:35 #1
Avatar billede schimmell Nybegynder
10. oktober 2004 - 10:59 #2
Min kæreste og jeg har lige købt en hver, jeg synes den er genial det er ikke bare en telefon, det er et stykke herligt legetøj.