Avatar billede dennisbj Nybegynder
19. september 2004 - 12:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

SP2 & Bluetooth

Hejsa jeg installede en ren xp pro med sp2 igår og installede så widcomm bluetooth driver, men M$ tvinger mig til og bruge deres indbygget bluetooth software og den sucks, er det muligt at slå deres software fra? jeg køre med widdcom driver på mkin anden pc med sp2 men der var widcomm installeret før sp2 så der er ingen problemer,
Avatar billede rom Nybegynder
19. september 2004 - 13:50 #1
Jeg har det samme problem. Sad flere timr i går og kæmpede med at få min telefon til synkronisere. Ikke megen hjælp, men bare en lidelsesfælle...
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 15:59 #2
hvis i bruger en evt dongle fra MSI, så er der en vejledning på deres hjemmeside om hvordan man retter problemer med SP2 og widcomm driverne.. har jeg hørt et sted.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
19. september 2004 - 18:36 #3
bruger ikke msi men bruger deres software til min dongle og deres guide til og få lortet til og virke er så vidt jeg kan se stadig M$ brugerflade og kan sq ikke få det til og virke, det er simplenthen fuckt up at jeg ikke kan bruge det software jeg plejer og bruge, men arbejder på det
Avatar billede dennisbj Nybegynder
19. september 2004 - 18:52 #4
YES YES så fik jeg lortet op og køre,, man diable M$ driver og går ind i scr driveren og opdater den manuelt (efter man har installeret det software man vil ha) der vil den finde 2 driver en M$ og en 3 part driver tag 3 oart driveren og nu skulle det virke :)
Avatar billede nopsen Ekspert
19. september 2004 - 19:14 #5
ok så blev vi andre også det klogere :)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
02. november 2004 - 19:01 #6
dennidbj kan du ikke beskrive det ydeerligere da jeg har samme problem
Avatar billede danv Nybegynder
31. december 2004 - 20:18 #7
dennisbj: Bruger du MSN eller lignende? Jeg mangler den sidste hjælp, da jeg er nemlig nået lige så langt som dig, inden du fik dit til at virke helt.
Gider du at skrive tilbage til min mail/msn: dan@flyverdragt.dk , så ville jeg blive glad :)
Avatar billede dennisbj Nybegynder
14. marts 2005 - 19:09 #8
danv? sorry har været offline et stykke tid?