Avatar billede skovhjem Nybegynder
19. september 2004 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

DVD Cover program.

Jeg mangler et program hvor jeg selv kan lave dvd covers.
Til vores rejser/bryllup o.s.v. altså hvor jeg selv kan skrive tekst - Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede larholm Nybegynder
19. september 2004 - 10:23 #1
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=%2Bdvd+%2Bcover&tg=dl-2001 , prøv at kopiere strengen ind på din adresselinie, så er der nogle muligheder
Avatar billede larholm Nybegynder
19. september 2004 - 10:23 #2
du kan selvf. også bare klikke på hyperlinket
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. september 2004 - 12:41 #3
Hvis du har Nero installeret, så er der et indbygget cover-program, som virker rigtig godt.
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
19. september 2004 - 22:00 #4
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp

Her finder du alt du skal bruge til at lave dine egne covers både til DVD og CD.
Bare download deres DesignPro™2000. Det eneste krav er at du bliver medlem af Avery (gratis) og så kan du samtidig få en af deres gratis prøvepakker med et udvalg af deres produkter.
Avatar billede skovhjem Nybegynder
20. september 2004 - 06:43 #5
Tak for hjælpen.