Avatar billede uniqe Nybegynder
19. september 2004 - 02:07 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Startdisketter til styresystemer

Dav Dav :-)

Jeg står og skal bruge link til side hvor man kan downloade startdisketter til følgende styresystemer

Windows 95
Windows 98
Windows Me
Windows Xp

Såøøøhhh en der kan hjælpe mig ? ;-)
Avatar billede tubber Juniormester
19. september 2004 - 02:44 #2
Avatar billede tubber Juniormester
19. september 2004 - 02:44 #3
Der kan du vist finde det meste :)
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2004 - 02:47 #4
tubber>>det er netop den side det er ulovligt at linke til
Avatar billede tubber Juniormester
19. september 2004 - 02:50 #5
ok vidste jeg ikke sorry...
Avatar billede tubber Juniormester
19. september 2004 - 02:53 #6
hvad er det lige der gør den ulovlig ? det kan jeg sq godt nok ikke lige gennemskue.....

Så vidt jeg kan se ligger der kun boot images og freeware....
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2004 - 08:44 #7
det er noget med copyrigt , og der har været en ret stor debat om det her på E tidligere
coadmin har fået besked fra MS om at der ikke må linkes
det blev sådan at det var deaktiveringsgrund at linke til siden
Avatar billede snowball Novice
19. september 2004 - 09:32 #8
Det er pt. lovligt at linke til bootdisk.com - også selvom Microsoft har konstateret over for Eksperten, at indholdet af siden er ulovligt og strider mod deres rettigheder. Microsoft har dog endnu ikke taget det næste skridt i sagen og dermed gjort noget aktivt for at lukke siden, og derfor har IDG (Ekspertens ejer) bestemt at det stadig er lovligt at linke til siden.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2004 - 09:40 #9
det lyder da godt , dejligt at få det fra en coadmin
så undskylder jeg da at jeg kom med det indlæg , havde bare ikke set at det var blevet tilladt igen
Avatar billede tubber Juniormester
19. september 2004 - 11:28 #10
Ja meldte mig selv ville jo ikke gøre noget ulovligt :)
Men så er det også på plads :)
Avatar billede uniqe Nybegynder
19. september 2004 - 12:00 #11
Hvis jeg nu går ind på den side, som er linket deroppe... Hvis jeg så downloader dem der hedder OEM, er det startdisketter, eller er de stadigt boot(Formaterings) disketter ? Kan i lige hjælpe mig med den sidste, så får i sq nogle point ;-)
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2004 - 12:04 #12
startdisketter og boot er det samme i praksis , så de kan bruges til begge dele
Avatar billede uniqe Nybegynder
19. september 2004 - 12:13 #13
Så vil jeg sige mange tak til jer alle :D

- Og vil lige prøve at fordele point så godt som muligt :)