Avatar billede xeniz Nybegynder
19. september 2004 - 00:43 Der er 4 kommentarer

FTP sted som drev i my computer

Er det på windows (xp pro) muligt at oprette et drev under my computer der indeholder en FTP mappe??

F.eks.:
S: = ftp://user:password@host.net

Hvis ja, hvordan ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. september 2004 - 01:19 #1
Om dette kan bruges, ved jeg ikke, men det lyder da sådan:
http://www.ultimaterepository.com/Internet/FTP/8084.aspx
Avatar billede x-masman Nybegynder
19. september 2004 - 11:54 #2
Hvis du nu opretter en partition på din hd, der er så stor som du ønsker ftp'en skal være. Så installere du en ftp server fra tucows.com og så sætter ftprooten til det drev som du lige har oprettet, så burde det give det resultat. Fra den lokale computer, der kører ftp-serveren vil den dog stadig virke som et almindeligt drev.
Avatar billede kenp Novice
19. september 2004 - 14:20 #3
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. oktober 2004 - 19:33 #4
Fik du svar på dit spørgsmål ?