Avatar billede madsholme Nybegynder
04. marts 2001 - 00:14 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor svært kan det være?

Jeg VIL finde ud af hvorfra at min exe fil bliver kørt...jeg har kigget i winapi dokumentaionen..men jeg fatter det virkeligt ikke...har fundet ud af at jeg skal hente nogle ting om min forms hwnd og ud fra det kan jeg så finde ud af det...

someone..plz HELP ME FAST!
Avatar billede blazer Nybegynder
04. marts 2001 - 00:15 #1
øhh...hvad med

msgbox app.path
Avatar billede madsholme Nybegynder
04. marts 2001 - 00:17 #2
FUCK! er det så nemt?

det har virkeligt givet mig grå hår i hovedet det problem....

nåhh..tak for hjælpen :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. marts 2001 - 00:17 #3
34 sek ? det må være nemmest tjente point til dato blazer !
Avatar billede blazer Nybegynder
04. marts 2001 - 00:18 #4
nopes...har faktsik tjent point endnu nemmere :)
Avatar billede driis Nybegynder
04. marts 2001 - 00:19 #5
ØV; her skulle man være kommet først!
Avatar billede blazer Nybegynder
04. marts 2001 - 00:20 #6
hihi..do not underestimate the power of a boy der keder sig for sygt og sidder på foriden og trykker F5,F5,F5,F5
Avatar billede dna Nybegynder
04. marts 2001 - 00:24 #7
nogen gange fatter jeg ikke meningen... 1000 point for sådan noget let noget giver da ingen mening!!!!!! Jeg kunne forstå hvis det var noget man skulle bruge tid og ubelejelighed på, men det lort der er da noget af det værste jeg længe har set.... for grimt at se på! Råber normalt ikke cheater, men ville gerne se IP for de 2 gutter...

dna
Avatar billede blazer Nybegynder
04. marts 2001 - 00:26 #8
195.249.81.148 her :)
Avatar billede winkill Nybegynder
04. marts 2001 - 00:42 #9
dna > Det er ikke nødvendigvis tiden det tager at finde svaret, men langt oftere tiden man gider vente på at \"nogen\" skal svare, som er afgørende for antallet af point.
- sådan er det i hvert tilfælde ofte når jeg deler rundhånden ud af mine få point.

/Troels

I øvrigt siger en IP adresse ikke rigtigt noget om hvor vidt det er samme person der stiller - og svarer på ?\'et. Han kan jo sagtens nå at lukke forbindelsen ned og kalde op igen på 34 sek. - med mindre han har fast ip ;o)

Hvorfor blander jeg mig spørger i nok jer selv - svaret er simpelt, jeg har ikke noget liv, jeg er overtræt og jeg har lige fået en overdosis kaffe.
;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. marts 2001 - 08:48 #10
Avatar billede winkill Nybegynder
04. marts 2001 - 11:37 #11
tommyf > Ruller rundt på gulvet og LOL\'er min røv af.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. marts 2001 - 13:10 #12
Kunne det ikke være skægt at vide hvor mange point der oprettes spm. for om dagen og hvor mange point der \"skifter ejer\" hver dag ? Det er nok ikke i \"småtings\" afdelingen ..
Avatar billede winkill Nybegynder
04. marts 2001 - 15:18 #13
Jeg gad godt se et detaljeret pointregnskab med statistik mv. Det kunne også være sjovt at se momsregnskabet hvis det var kr. og øre der skiftede hænder :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. marts 2001 - 15:20 #14
winkill:> Ja, det kunne satme være nogle sjove tal at kigge på *G*
Avatar billede winkill Nybegynder
04. marts 2001 - 15:46 #15
tdaugaard > Yeps, du kender ikke tilfældigvis en revisor - så kunne man jo få udarbejdet et årsregnskab for points på eksperten og så lave et investeringsmodul alá børsen ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. marts 2001 - 15:50 #16
winkill:> hi hi, desværre ikke..
Avatar billede vbnewbie Nybegynder
05. marts 2001 - 11:40 #17
dna-> Ja hvad er det man siger :) \"Tyv tror hver mand stjæler!\"