Avatar billede gousin Nybegynder
18. september 2004 - 22:47 Der er 13 kommentarer

Tv-Out

Hey.. Jeg har tv-out, men det flimre helt vildt på mit fjernsyn, og farverne er ret dårlige (GeForce MX 440).

Nogle der ved hvorfor?
Avatar billede mahp Nybegynder
18. september 2004 - 22:54 #1
sikkert fordi du køre med for høj opløsning, når du kun har en MX kort
Avatar billede gousin Nybegynder
18. september 2004 - 23:08 #2
Sætter det helt ned til 800 gange 600 pixel når jeg skal bruge det - burde det ikke være lavt nok?
Avatar billede mahp Nybegynder
18. september 2004 - 23:09 #3
prøv at opdatere driveren til dit grafikkort
Avatar billede gousin Nybegynder
18. september 2004 - 23:12 #4
Har jeg prøvet, det hjælper ikke.
Avatar billede mahp Nybegynder
18. september 2004 - 23:15 #5
så tror jeg bare ikke dit grafikkort er godt nok, til at levere et ordenligt billede til dig tv...
Avatar billede gousin Nybegynder
18. september 2004 - 23:17 #6
Okay, tror også det er det problemet er. For sidder og snakker med en gut der har præcis samme problem, han har også GeForce MX 440. men tnx..
Avatar billede mahp Nybegynder
18. september 2004 - 23:39 #7
så luk venligst spørgsmålet.
Avatar billede espersen Novice
18. september 2004 - 23:53 #8
er det skrivebordet der flimrer ?  eller er det en film ?

Flimrende skrivebord er helt normalt - men ikke med en film...
Avatar billede espersen Novice
19. september 2004 - 00:12 #9
refreshrate skal heller ikke sættes for højt ; ca. 60 hz
Avatar billede gousin Nybegynder
19. september 2004 - 09:34 #10
mahq - hvorfor skulle jeg lukke det når jeg ikke har fået svar på mit problem :)?

espersen - skrivebordet filmre, men når det er film er farverne bare rigtig dårlige. Det hjalp ikke at sætte refreshrate ned :(
Avatar billede mahp Nybegynder
19. september 2004 - 10:59 #11
jeg har jo svart dig på dig problem :D

det kan ikke lade sig gøre, med det grafikkort ;)
Avatar billede espersen Novice
19. september 2004 - 11:56 #12
jeg har nu kørt med TVout med ringere kort end MX ; de var da helt ok til film...

Kører du med en nVidia-driver - eller XP's egen standarddriver ?
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 23:13 #13
hvordan går det - mere du vil have uddybet ?