Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 18:59 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

et program til at lave image fra en cd

Hej
Jeg vil lige høre, om der er nogen der kender et program, som kan lave en fuldstændig image af en cd. Da jeg nu prøver at lave en image af et spil(WC the frozen throne) og bruger den i daemon tools, siger den jeg skal indsætte den originale cd. Hvad skal jeg bruge ti lat lave den iamge af ? eller kan man ikke lave image af en cd med kode på ??
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2004 - 19:04 #1
Norton Ghost
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 19:05 #2
jamen den skal bruges i daemon tools bagefter, det er der problemet ligger, at daemon tools ikke vil køre den. Og efter start siger at jeg skal sætte den rigtige cd i
Avatar billede bernie Nybegynder
18. september 2004 - 19:15 #3
mohammed50> spillet er jo beskyttet og hvis man vil spille uden cd kan man bruge et crack som ikke er lovligt mm at dem der har lavet spillet har udgivet et eller man kan fake den godtnok til at den ikke kan se det ikke er en org cd i (ved ikke om det er lovligt)
Avatar billede bernie Nybegynder
18. september 2004 - 19:16 #4
Alcohol 120% enables you to make a duplicate back-up to recordable media of nearly all your expensive Game\Software\DVD* Titles, and/or an image that can be mounted and run from any one of Alcohol's Virtual drives

http://trial.alcohol-soft.com/en/download_120.php
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 19:16 #5
det var ikke mit spørgsmål om man kunne finde en crack til den eller ej,mit spørgsmål er hvordan laver jeg en image hvor koden er fjernet ? eller at den kan bruges i daemon tools
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
18. september 2004 - 19:25 #6
det skulle alcohol 120% gerne kunne! den kan tage kopier af kopibeskyttede cd'er/dvd'er og derefter "mounte" dem som vituelle cd/dvd-drev (ligesom deamon-tools)!
den kan hentes her: http://www.alcohol-software.com/
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 19:26 #7
ok nu har jeg fundet ud af det, tak for hjælpen. men nogen der ved hvordan indstillingerne i dem skal være ?
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 19:27 #8
og forresten fik i begge pointene ??
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
18. september 2004 - 19:31 #9
yep...
du skal ikke lave nogen specielle indstillinger i Alcohol! du skal måske vælge hvilken type kopibeskyttelse der er på cd'en!
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 19:32 #10
hvordan finder jeg ud af det ? at hvilken type kopibeskyttelse der er på den ?
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
18. september 2004 - 19:33 #11
ved "Warcraft - Frozen Throne" skal du vælge "SecuROM" som cd-type - det virker sikkert også hvis du ikke vælger noget!
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 19:36 #12
nej, jeg har prøvet uden, det virkede ikke, men hvordan finder jeg ud af hvad jeg skal vælge i andre tilfælde ??
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
18. september 2004 - 21:12 #13
det ved jeg faktisk ikke! tror at hvis du vælger de rette indstilliger (det med "læs subscannel data..." osv. så er det vist ikke et problem!
virkede det med SucuROM?
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
18. september 2004 - 21:36 #14
ja det virkede med sucurom tak for hjælpen :)))))))))))