Avatar billede digilsd Nybegynder
18. september 2004 - 17:23 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Webcam MSN problem!

Dav.
Jeg ved at dette emne har været oppe og vende før, men har prøvet alle de anbefalede løsninger men intet har virket.
Mit problem:
Jeg har lige for nyligt erhvervet mig et Creative NX pro webcam, men skidtet virker ikke i MSN :/
Når jeg prøver at cam'e med folk går mit msn i stå i omkring 1 minut, og så får jeg denne besked:
"MSN Messenger kan ikke oprette forbindelse til [indsæt MSN konto navn her] Prøv igen senere"
Jeg har geninstalleret både MSN, og Creative driverne, men intet lader til at virke.
Jeg har enda også været inde i "Guiden lyd- og webcam indstillinger" og vælge mit webcam i rulle menuen, but nothing seems to godd**n work!¨

Jeg har ADSL, men dog trådløst internet.
Avatar billede passions Nybegynder
18. september 2004 - 17:46 #1
Prøv med det her:

Gå op i Funktioner, vælg Internetinstillinger, vælg baneret Avanceret, og tryk så derefter på Gendan Standarter. GENSTART derefter computeren!
Avatar billede digilsd Nybegynder
18. september 2004 - 18:06 #2
Æhm.. Hvad har det at gøre med mit webcam?
Avatar billede passions Nybegynder
18. september 2004 - 18:12 #3
Prøv engang. *S*
Avatar billede digilsd Nybegynder
18. september 2004 - 18:22 #4
Undskyld er det bare mig eller tager du p*s på mig?
Avatar billede passions Nybegynder
18. september 2004 - 18:31 #5
Nej, har du prøvet det?
Avatar billede digilsd Nybegynder
18. september 2004 - 18:41 #6
Jep. Virker slet ikk.
Avatar billede passions Nybegynder
18. september 2004 - 18:52 #7
Hmm, okÆ.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 06:18 #8
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 19:33 #9
Var det løsning så luk spørgsmålet
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 19:33 #10
løsningen
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 01:47 #11
digilsd?
Avatar billede digilsd Nybegynder
20. januar 2005 - 15:59 #12
Hvordan?
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 18:45 #13
hvis du kigger nede omkring venstre side i bunden næsten kan du se en boks med et navn i.. marker navnet og tryk accepter.

går ud fra dit problem blev løst?
Avatar billede digilsd Nybegynder
20. januar 2005 - 18:57 #14
Ja, men det bliv dog ikke løst af dette emne :S
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 18:58 #15
tryk "Start" og tryk herefter på "Kør"

skriv "dxdiag" og tryk enter.

En vindue vil hoppe frem.. sig ja..

når den er loaded færdig trykker du på "lyd" .

der hvor der står fuld acceleration .. hiv den en tand tilbage og genstart

se om det hjælper