Avatar billede leneberger Nybegynder
18. september 2004 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Google Toolbar= ad/spyware?

Ganske enkelt, hører Googles Toolbar ind under kategorien Spy- eller Adware, eller kan man roligt hente den?
Avatar billede j_nielsen Nybegynder
18. september 2004 - 17:26 #1
Nej, den kan man rolig benytte.

http://toolbar.google.com/ <---- Den kan downloades her!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
18. september 2004 - 17:38 #2
Tony Klein, der en af de største (anti)spyware eksperter, frikender Googles toolbar for at være Ad/spyware. Hvis du bruger den med de udvidede funktioner, kan Google føre noget statistik over hvad du søger på, men den kan ikke hente personlige oplysninger. Den er således helt sikker at bruge. ;-)
Avatar billede leneberger Nybegynder
18. september 2004 - 18:35 #3
Tusind tak!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
18. september 2004 - 18:47 #4
Velbekomme, god fornøjelse med den, og tak for point :-)