Avatar billede vampire_x Nybegynder
18. september 2004 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 skærme på en geforce ti 4200

hej, jeg har overvejet at få en sekundær skærm(fandens toolbar, paneler, chatvinduer, ect :D)

mit grafikkort er et geforce ti 4200 med et normalt skærmstik og et tv-out, findes der et konverter stik der kan lave den tv-out om til et normalt skærmstik?
jeg har hørt at geforce ti 4200 skulle understøtte to skærme men mit kort har ikke udgange til dette.

på forhånd tak
Avatar billede ridefisken Nybegynder
18. september 2004 - 12:45 #1
TV-out udgangens opløsning er væsentligt lavere, da signalet er beregnet til at ses på en TV-skærm, og selvom man kunne få en sådan converter tror jeg kvaliteten ville blive meget dårlig.
En løsning kunne være at købe endnu et grafikkort (det skulle så være et PCI-kort medmindre du har to AGP-porte).
Avatar billede fbhzone Nybegynder
18. september 2004 - 13:28 #2
Der findes jo 2 modeller kortet. Det ene har både en d-sub og en DVI udgang.. men i dit tilfælde har du den med kun en d-sub
Avatar billede vampire_x Nybegynder
18. september 2004 - 15:15 #3
fandens, så må jeg finde ud af noget med et andet kort