Avatar billede madsholme Nybegynder
03. marts 2001 - 22:18 Der er 9 kommentarer

Igang...2tal newbie!

ok...jeg vil til at igang med c++

jeg vil ha´ nogle links til tutorials og dokumentation...

og..lidt om hvilket builder program jeg skal bruge...umiddelbart tror jeg det r den fra m$...kan asp og vb i frovejen....ved godt at det ikke er samme syntax..men så er det da i det mindste fra det samme firma...heh

bøger er jeg totalt ligeglad med...

hvis at der er nogen der kan skrive noget som at i emner jeg kan få god nytte af skal i nok få points for det oxo..er IKKEn errig med dem!

Avatar billede blazer Nybegynder
03. marts 2001 - 22:21 #1
du kan finde samples på www.planetsourcecode.com
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
05. marts 2001 - 15:16 #2
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
05. marts 2001 - 15:16 #3
Der er en god tutorial
Avatar billede rhubarb Nybegynder
08. marts 2001 - 13:43 #4
Jeg kigger meget i dette tutorial:
http://www.icce.rug.nl/docs/cplusplus/cplusplus.html
Avatar billede rhubarb Nybegynder
08. marts 2001 - 13:45 #5
Visual C(MS) er meget godt, hvis du er mere vandt til borland, så er den også god.
Avatar billede mickni33 Nybegynder
09. marts 2001 - 12:56 #6
Ligeglad med bøger ????
Er det kun for sjovt du vil lære C++ ?
For ellers tror jeg ikke du kommer uden om bøgerne, især ikke hvis du vil lærer at lave windows app ved hjælp af builder.
Et hæfte, Kris Jamsa, er en hjælp noget af vejen.
Det koster 80 kr og er på dansk....
Avatar billede beaviz Nybegynder
09. marts 2001 - 13:21 #7
\"bøger er jeg totalt ligeglad med... \" - Det ER meget arrogant af en der gerne vil lære ...
Avatar billede martin_zeus Nybegynder
31. marts 2001 - 21:44 #8
hey mickni33
hvor kan man købe det hefte henne og nogle gode fornuftige bøger som ikke har en pris på 500kr og opad

_-Martin-_
Avatar billede mickni33 Nybegynder
02. april 2001 - 20:47 #9
martin z >>
hæftet kan man
købe i næsten alle bog forretninger. forfatteren hedder Kris Jamsa. Det koster ca 80 kr det er på dansk og og god til at starte med, men der går nok ikke mere end et måned\'s tid før du bliver nødt til at købe en bog på engelsk. Der kan jeg anbefale en bog som jeg ved de har i GAD\'s på hjørnet af Fiolstræde og Nørreport kan ikke huske hvad den hedder da min er brugt så meget at der ikke er noget omslag på. Men det er en tyk bog hvor der er nogle heste og riddere uden på.Rigtig god begynder bog med gode vel forklarede eksempler. Men priser på 400-500 kr kommer man nok ikke uden om men den er pengene værd da man læser den utallige gange.