Avatar billede peter_ost Nybegynder
17. september 2004 - 23:38 Der er 7 kommentarer

INternet explorer problemer..

Min internet explorer er begyndt, efter at have stået nogle timer tændt, ikke at ville vise siderne.. messenger og andre program virker fint, så den er på nettet, men internet explorer vil kun vise min startside (google.com), og til tider slet ingen sider..

hvad er der galt..?

mvh ost
Avatar billede dominodevil Nybegynder
17. september 2004 - 23:51 #1
Jeg er per pricip stoppet med at bruge Internet Exploren da den er en dør til alt lort der findes derude på nettet!

Jeg kan kun råde dig til enten at skifte til Mozilla eller FireFox...

Der er inbygget Password Manager, Download manager, Pop-Up killer, HTML editor og meget andet guf

Begge finde her:

www.mozilla.org
Avatar billede henrikgn Nybegynder
18. september 2004 - 10:57 #2
Hvad bruger du af antivirus, firewall osv?

Kig evt. på mit problem her: http://www.eksperten.dk/spm/526067 som er blevet løst!
Avatar billede henrikgn Nybegynder
18. september 2004 - 10:57 #3
Der er INGEN grund til at skifte væk fra IE efter min mening.
Avatar billede roenving Novice
18. september 2004 - 11:57 #4
Hent i hvert fald de seneste opdateringer, M$ har faktisk gjort det en del lettere med XP sp2, hvor de endelig har flyttet fokus fra, at alle programmer skal køre så let som muligt til at computerens sikkerhed har højeste prioritet !-)

-- umiddelbart ville jeg starte med at tømme cachen, da windows har problemer med at køre IE hvis cachen er meget stor i forhold til den afsatte plads:

Funktioner --> Internetindstillinger... --> Slet filer... i Midlertidige Internetfiler-sektionen --> Hak af i Slet alt offline-indhold --> Ok --> Ok !-)
Avatar billede belzebub Nybegynder
18. september 2004 - 13:30 #5
jeg har haft præcis samme problem tidligere... Det var pga. spyware. Scan hele computeren med Spybot S&D (www.spybot.info) og Ad-Aware SE (www.lavasoft.us).

Desuden vil jeg også råde dig til at skifte til Mozilla eller Mozilla Firefox.. det er fremtiden =)
Avatar billede belzebub Nybegynder
18. september 2004 - 13:31 #6
Avatar billede henrikgn Nybegynder
27. februar 2005 - 13:25 #7
Skal spørgsmålet lukkes?