Avatar billede psychomania Nybegynder
03. marts 2001 - 20:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bridge via bundkort.

Jeg har hørt at det er muyligt at brugge to bundkort i samme maskine, hvor man kan kan udnytte det andet bundkorts resurcer (på nær ramsokler og cpu). Nu er jeg på jagt efter en eller anden der kan forklarer mig hvordan jeg skal forbinde dem og hvad det kræver.
Avatar billede zerozool Nybegynder
03. marts 2001 - 21:41 #1
Jeg tror desværre du har hørt forkert eller fået en løgn. Jeg har nemlig ikke hørt det før og desuden kan den jo ikke bruge til noget. Hvad skal du bruge det til jeg kender måske noget andet du kan bruge
Avatar billede jonaslis Nybegynder
04. marts 2001 - 00:39 #2
Avatar billede anders_riis Nybegynder
05. marts 2001 - 14:30 #3
Det kan desværre ikke lade sig gøre. Det må være en fejl det du har hørt.
Avatar billede luther Nybegynder
11. marts 2001 - 00:20 #4
Man kan køre med to processorer, tror du ikke det er det du har hørt?
Avatar billede psychomania Nybegynder
24. april 2003 - 12:50 #5
jeg lukker dette spørgsmål da jeg ikke har fået et tilfredsstillende svar