Avatar billede jaho55 Nybegynder
11. oktober 1999 - 17:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

passwords og pws

Jeg har lavet et intranet med PWS. Kan man på en let måde blokere for dele af nettet og kun give brugere med et login-navn og evt password (som jeg giver dem) adgang? Og vil dette kunne ses i logfilen? Skal jeg over .asp?
På forhånd tak
Jakob
Avatar billede ab Nybegynder
11. oktober 1999 - 18:12 #1
Asp lyder som en fornuftigt løsning idet brugeren ikke lige kan se scriptet. Prøv http://www.activeserverpages.com under Quick Lessons. Der findes noget med Securitylogin etc.
Avatar billede jaho55 Nybegynder
12. oktober 1999 - 10:13 #2
Tak. Der var mange muligheder som jeg nu kigger nærmere på.
Jakob