Avatar billede okjk Novice
17. september 2004 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firewalls/Antivirus

Hej: Er der nogen der ved om man kan bruge en gratis firewall som fx Zonealarm når man har to PCer i et netværk - OG - kan man anvende en af de gratis antivirusprogrammer - til samme - mener at have set de kun kan bruges til "enkeltbruger" - hvad det så betyder.
På forhånd tak:jk
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2004 - 09:17 #1
det kan du da sagtens, du skal bare have firewallen og antivirus installeret på alle computerne
Avatar billede okjk Novice
17. september 2004 - 09:23 #2
Tak for svaret - håber jeg har fået givet dig point - ellers giv lige et signal.- God weekend
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2004 - 09:30 #3
Dak i lige måde og tak for point
Avatar billede azer Nybegynder
17. september 2004 - 10:41 #4
Jo det kan du sagtens.. Har jeg nemlig selv.. der er intet problem i det.. men jeg syntes selv at min firewall suxer.. så jeg har taget den af igen.. Fordi hvis du har lidt fornuft behøver du den ikke.. Jeg har stort set aldrig haft virus på min egen com.. har haft det 1 gang