Avatar billede garfi Nybegynder
16. september 2004 - 23:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ved i hvad der sker når jeg spiller americas army

No Label

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2007 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5900 (6177)

General protection fault!

History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

kommer nogen gange når jeg spiller aa, kun nogen gange har skiftet
grafik kort, lydkort geninst xp opd xp, beholdt den gamle directx,
brug originale grafik drivere o.s.v kan ikke fatte hvad det er den
mener
Avatar billede mik30 Nybegynder
17. september 2004 - 08:45 #1
Kender ikke spillet, men har du kigget efter en update, på spillets
hjemmeside.
Avatar billede mach3 Nybegynder
17. september 2004 - 09:03 #2
Avatar billede mach3 Nybegynder
17. september 2004 - 09:04 #3
Ellers, har du opdateret alle dine drivere?
Avatar billede garfi Nybegynder
17. september 2004 - 17:11 #4
ja det burde ikke være noget problem med at klare spillet for min pc.
og det er jo ikke altid det sker, det er som om det er specifike servere den ikke kan med. ja alle nye drivere er inst
Avatar billede galhund Nybegynder
29. september 2004 - 12:26 #5
Hvilken version af spillet er det?

Den seneste version (2.1) har et problem som i nogle situationer får spillet til at komme med en lignende fejl.
Den opstår når man følger de andre spillere (død eller inden man få startet spillet), der er en beskrivelse på det AA's forum jeg kan bare ikke lige finde den.
Avatar billede garfi Nybegynder
29. september 2004 - 12:36 #6
det er den nyeste version. Og har også læst det der står på americasarmy det virkede kun lidt det sker stadigvæk
Avatar billede galhund Nybegynder
29. september 2004 - 13:37 #7
Jeg oplever det også stadig en gang imellem, problemet bliver nok ikke løst helt før de frigiver den næste version.
Avatar billede garfi Nybegynder
26. oktober 2004 - 15:34 #8
efter at havde opdt til sp2 var der ikke problemer umiddelbart har læst en masse om det på nettet og jeg er åbenbart ikke den eneste der har oplevet dette