Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ICQ skoder !

Da jeg her til morgen startede min ICQ op, blev titellinien meget lille.

Se screenshot på http://www.whitehat.dk/zeon/icq_skoder.gif

Jeg kan simpelthen ikke få den til at blive normal igen. Jeg har endda geninstalleret ICQ\'en 2 gange uden at det hjalp.

Hvad går der galt ??

/Zeon
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
03. marts 2001 - 18:31 #1
hold musen knap nede oppe på dit nummer og trak, det ud i hjørnet af din computer skærm
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:33 #2
dalbjerg >> Det æmdrer jo bare størrelsen på sleve ICQ\'en. Titiellinien er stadig lige smal.

/Zeon
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:33 #3
FUCK hvor jeg da staver idag. Går snart i seng. *G*
Avatar billede blood Nybegynder
03. marts 2001 - 18:34 #4
dalbjerg

Kig lige på hans titel linje!!! :-) Skumleren
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
03. marts 2001 - 18:35 #5
uhmm misforstod dit spørgsmål.... ja det var sku da mærkeligt
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:36 #6
Alle andre programmer er normale nok, men det mest mærkelige er, at jeg kan geninstallere det så tosset jeg vil uden at det hjælper.

/Zeon
Avatar billede ejensen Nybegynder
03. marts 2001 - 18:49 #7
Jeg har faktisk prøvet noget i den stil :-O
Jeg løste mit problem ved at jeg i min arrigskab ville se om jeg i det mindste kunne få skriften i samme farve som toplinien.....efter at have ændret farve, blev alt normalt igen :o)

/ejensen
Avatar billede ejensen Nybegynder
03. marts 2001 - 18:51 #8
glemte lige at sige at det var farverne på icq, og ikke skærmindstillingerne ;-O
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:52 #9
ejensen > Hvor ændrer du den hende af ? Jeg har lige forsøgt gennem udseende, ved at højreklikke på skrivebordet men det hjalp ikke.

/Zeon
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:53 #10
Ok *g*

Hvor er det så lige man ændrer dem ?
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 18:58 #11
Fandt det selv, men det hjælper ikke :(
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 19:01 #12
Nå, jeg skal formatere harddisk på Mandag og jeg regner med at det forsvinder der. Ellers må jeg jo spørge igen.

/Zeon
Avatar billede ejensen Nybegynder
03. marts 2001 - 19:06 #13
Det virker hvergang :o)

Men en ting jeg gerne vil advare imod er at gå i registreringsdatabasen og søge på icq :-O

Det er næsten det samme som at gå på google.com og søge på sex

/ejensen
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 19:13 #14
Hvad mener du ?