Avatar billede steffen2003 Nybegynder
16. september 2004 - 21:07 Der er 2 løsninger

Microsoft Visio

Kan nogen forklare mig, hvordan jeg får ugenumrene til at stå over hver kolonne når jeg laver et gantt-kort i Visio ?
Visio skriver som standard datoen på den første dag i ugen!
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. september 2004 - 21:42 #1
Det kan man, mig bekendt, ikke. (de kan selvfølgelig skrives manuelt, det er sådan jeg selv gør. Ikke særligt smart, men det erden eneste måde jeg har fundet (visio 2003)
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
13. oktober 2004 - 12:36 #2
Tak for svaret, selv om det blot er en konstatering af, at det ikke kan lade sig gøre!