Avatar billede antiquado Nybegynder
16. september 2004 - 17:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ViewSonic VP201b LCD Monitor: Hvor kan jeg få lov at teste én?

Er der nogen, der tilfældigvis kender til en shop i hovedstaden, hvor jeg kan få lov at se en ViewSonic VP201b LCD Monitor i aktion?

Er der alternativt nogen, der har erfaringer med skærmen?
Avatar billede antiquado Nybegynder
23. september 2004 - 09:54 #1
Slet ingen, der kender til denne skærm?
Avatar billede zim Nybegynder
14. oktober 2004 - 23:32 #2
Jeg er med på en lytter. Er også interesseret i den skærm! Har overvejet at købe en på nettet og benytte de 14 dages fuld retur ret. Men der er altid så meget bøvl.
Avatar billede antiquado Nybegynder
08. juni 2005 - 00:37 #3
Jeg endte med at købe denne skærm og fryder mig dagligt over dens skarpe billede og gode opdateringshastighed.