Avatar billede ffanno Nybegynder
16. september 2004 - 16:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hjælp til kabint

heysa alle sammen.. skal bare lige vide... hvis jeg køber nyt kabinet. og nyt bundkort. 'Er der noget spicielt ved det fx at de skal hedder noget ens for at de passer sammen.. eller passer alle til alle :O og hvad skal jeg gå efter.?
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. september 2004 - 16:47 #1
Hvis du køber at ATX kabinet og et ATX motherboard passer de generelt sammen.
Avatar billede ffanno Nybegynder
16. september 2004 - 16:47 #2
okay :D er ATX godt ? :O
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 16:49 #3
ATX er bare standarden på bundkortets størrelse. + Hvor hullerne sidder ;)
Avatar billede ffanno Nybegynder
16. september 2004 - 16:50 #4
:D okay hehe...
Avatar billede ffanno Nybegynder
16. september 2004 - 16:53 #5
Det her bundkort http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=85334 er det værd at købe eller er der bedre til samme pris :O
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 17:03 #6
Er det den prisklasse du søger ville jeg tage dette istedetfor
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=76929

ECS har ikke det bedste ry indenfor bundkort.

Har selv et par stykker og har sådan set være ok tilfreds - men ved mange har døjet med den producent
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 17:04 #7
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 17:07 #8
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2004 - 20:12 #9
Avatar billede freehelp Praktikant
17. september 2004 - 09:14 #10
Det har min bedste ven og nej det er ikke godt :-)

Siden er irriterende at tage af og sætte på. Det gode ved det er at alt med med fingerskruer :-)

Men ja smart til "nørden" :-D
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2004 - 20:06 #11
Har kigget lidt nærmere på det og det er ikke certificeret i nogen grad. øv.
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:54 #12
Er tiden ikke moden til lidt feedback her elle ren lukning af dette spørgsmål
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 13:41 #13
Hvordan står sagen til her efterhånden?