Avatar billede -crazydane- Nybegynder
16. september 2004 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af videoklip

Jeg har en kammerat som gerne vil have, at han kan afspille videoklip på hans hjemmeside. Hvordan gør man det? Det skal være noget ligende eller den samme måde som EDC mæglerne gør det på...

Kan i hjælpe mig

Vh René
Avatar billede bentn Nybegynder
17. september 2004 - 22:38 #1
Avatar billede spound Nybegynder
19. september 2004 - 19:20 #2
Det skal lægges ind som en flash fil!.. brug evt. macromedia flash programmerne! de er velegnede...!... :D

HELD OG LYKKE!...

//SpOuND
Avatar billede hammerhead Nybegynder
19. september 2004 - 23:42 #3
Se dette indlæg - kan også bruges til video: http://www.eksperten.dk/spm/541353
Det er dog ikke som flash.