Avatar billede muddyw. Praktikant
16. september 2004 - 12:22 Der er 2 kommentarer

word 2000 vil ikke åbne

På min kærestes bærbare compaq_pc vil Word 2000 lige pludselig ikke åbne. Jeg får meddelelsen: "Dette program skal installeres for at køre. Kør installationsprogrammet fra det sted, hvor du installerede programmet."
Styresystemet er Win ME :(

Hvad kan jeg gøre her?? Problemet er, at vi har jo ikke selve programmerne, da de allerede var installeret på pc'en da hun købte den.
Avatar billede lemon-tah-fanta Nybegynder
16. september 2004 - 12:40 #1
Har du ikke fået nogle skiver som fx, drivers & utilitys med ... ?
Avatar billede muddyw. Praktikant
16. september 2004 - 12:42 #2
det eneste vi fik var en compaq recovery CD