Avatar billede hamlet Nybegynder
16. september 2004 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

exchange 2003 hvilken version og servicepack?

Hej med jer.

Hvordan finder man ud af hvilken servicepack der er installeret på exchange 2003? Jeg har kigget under hjælp menuen "about exchange system" og der står:

Exchange System

Microsoft Corporation

Version: 6.5.7226.0

Kan jeg gå udfra at der så ikke er installeret nogen SP på exchange serveren?
Avatar billede snowball Novice
16. september 2004 - 12:19 #1
Ifølge http://www.msexchangefaq.de/admin/build.htm så er der installeret SP1 til Exhcange 2003 hvis den har det nævnte build nummer.
Avatar billede hamlet Nybegynder
16. september 2004 - 12:25 #2
Tak for det!

Smid et svar så du kan få dine points.
Avatar billede snowball Novice
16. september 2004 - 12:27 #3
:)