Avatar billede perfect Nybegynder
11. oktober 1999 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indkøbskurv

Er der ikke en der ved hvor der ligger en kanonfed indkøbskurv til Java Applet/Script.
Den skal helst være gratis (lige nu er financerne ret lave)
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. oktober 1999 - 16:24 #1
JavaApplet er en for langsom teknologi... Du burde kigge meget mere på JSP / Servlets teknologien. Hvis du vil, har jeg en shopping cart i en JavaBean... Sig til hvilke informationer du skal gemme i den, så vil jeg konfigurere den og emaile...

Vi kan altid snakke om noget reklame som betaling... ;o)

Kontakt pr. email er et must ;o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. oktober 1999 - 16:29 #2
Hvis du sender mig en email om hvad den skal indholde, sender jeg den til dig imorgen eftermiddag ;o)