Avatar billede klausd Nybegynder
15. september 2004 - 11:45 Der er 1 kommentar

Freelance ASP / C# udvikler

Vi søger pt. 1-2 freelance udviklere til løbende projektsamarbejde. Vi forventer du kan ASP og derudover besidder stort kendskab til udvikling i C# / .Net.

Har du erfaringer med applikations-udvikling i C# er det et stort plus. Samt vil det være en fordel hvis du er bosiddende i Århus eller København.

Send cv, rerferencer, info samt forventninger til timepris o.s.v. til :

Klaus Dørge
Projektleder

kdj(a)cadpeople.dk

Du kan læse mere om os på : www.cadpeople.dk
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
25. september 2004 - 20:15 #1
Jeg har god erfaring med både asp.net og applikations-udvikling i .net.
Jeg dog mest benyttet vb.net syntaksen, men jeg er meget vilig til at prøve kræfter med c#, hvis de projekter i skal have udviklet kan passe til mig i størrelse og omfang. Jeg er moms reg.

mvh. Martin Vermehren